Teszt

html

http://meyerlansky.blog.hu

Mottó

"As for myself I stick to this saying: When you lose your money you lose nothing; when you lose your character you lose everything." (Meyer Lansky)

Címkék

balaton (8) barát (37) buli (32) bűn (17) búskomor (14) csajok (48) életmód (42) erkölcs (24) érték (48) ész (13) (8) evolúció (10) falu (9) fáradtság (19) film (38) foci (23) forma 1 (6) főzés (10) gazdaság (25) hülyék (57) irónia (55) játék (24) jog (23) julcsi (21) káosz (27) kapcsolat (49) közhely (10) kult (34) látszat (25) lét (37) maffia (13) magyar (39) média (20) meyer lansky (15) miért? (62) mozgás (11) nyaralás (10) nyugalom (12) optimizmus (13) öröm (40) pech (23) pécs (25) régmúlt (26) reklám (14) rend (12) revolúció (13) róma (6) sport (20) tervezés (13) türelem (12) ünnep (20) usa (8) utazás (25) változás (23) várakozás (21) vezetés (11) vicc (45) wc (4) zene (35) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek

  • valgirt: Nekem is osztályfőnököm volt, nekünk oroszt tanított. Utólag visszatekintve inkább szerencsétlen v... (2014.09.27. 18:16) Nefelejcsből fonjatok...
  • Mr. Lansky: @Zosa7: Kedves Zosa7, a Rocky 1977-ben 10 jelölésből 3 Oscart vitt el. Sly sem a forgatókönyvért,... (2013.08.05. 19:40) Ez most vagy valami, vagy megy valahová…
  • Medvegyev: "Búcsúzás, újrakezdés, hagyd ott, ne menj vissza "-témában Pilinszky János Sztavrogin-versei az et... (2011.10.05. 19:24) Három lecke
  • Medvegyev: Ne legyünk pesszimisták, 15 évente szoktunk győzni a svédek ellen, 1995-ben sikerült utoljára, 198... (2011.08.31. 11:07) Hogy a szúnyog csípje meg!
  • Mr. Lansky: Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdés. Eltűnt. Ahogy azt Kevin Spacey bemutatja a Usual Sus... (2010.10.27. 01:04) Track 4.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Külső feed

Houston we have a problem

2007.09.12. 01:25 Mr. Lansky

Sport, erő, egészség

Ilyen sorrendben. Sokadszorra hallva Sir Winston megjegyzését („Uraim, csak semmi sport!”), felbátorodtam, hogy sportbéli-testmozgásos élményeimet papírra vessem. A taxatív módszert választom.

Atlétika: ált.isk. élmények, középtávfutásban jó voltam, aztán ez is abbamaradt. Tájfutás is volt, de olyan régen, hogy már csak a szépre emlékezem. Kislabda hajítás volt még divatban, itt általában ütemtelenül engedtem el a labdát, ebből következően szerény eredményeket mutattam fel. Talán a távolugrás. Talán.

Úszás: voltam úszómester, papírom van róla, sok lány emléxik rá(m) - nem árt egy kis nagyképűség néhanapján. Tamásiban mentettem részeg katonát a vízből – jól hasba kellett rúgni. Víz alatt egy levegővel bírtam a 33 méterest, 1 láda sörrel tartozik nekem valaki kb. 20 éve.

Asztalitenisz: versenyszerűen űztem, kisdobosként megyei 3. helyezett voltam (igaz, hogy négyen indultunk, de az is egy győzelem és egy vereség). Tenisz és aerobic: nem. Később sem.

Evezés, kajak-kenu (álnéven: csónakázás): csak lányokkal, azt is rövid ideig, utána más elfoglaltság. Vívás: na ez sajnos kimaradt, az egyik álmom, amit nem teljesítettem eleddig.

Autó-motorsport: v.ö. megyei rendőr-főkapitányságok gyorshajtási nyilvántartásai. Igaz, mióta egy alezredest átengedtem Közgáz szigorlaton (elégséges!), 48 órán belül kell hívnom egy számot és „fényt kap a kép” a traffipaxban.

Kerékpár: két hét versenyszerűen, aztán lesérültem. Lejött a zománc a lábamról a betonteknőben, ekkor meguntam a történetet. Sakk: néhai Palánki bácsitól tanultam a falusi kocsmában, jól ment, de már csak passzióból játszom.

Kosárlabda: ezt csináltam legtovább, talán a legjobb minőségben. A mai napig szeretem, bal bedobóként és irányító poszton jáccottam. Középiskolában is folytattam, plusz tavaly New Yorkban a Madison Square Gardenben megnéztük, a Knicks égését Rockets ellenében. Ezt tekintem legjobb és legélvezetesebb csapatsportnak, habár a jéghoki és az amerikai futball sem kutya. Sőt.

Lovaglás: „kicsiny falum” lovas falu. A közepén, a Tanácsházával szemben, áll a lószobor – farka a pógármester irodájára tekint. 1szóval vannak tapasztalataim a négylábúról, de nem igézett meg.

Labdarúgás: inkább nézni és inkább a helyszínen nézni. Sítáborok alkalmából szoktam volt ellátogatni AC Milan meccsre. Na, az nem semmi: Forza Milan! A magyar meccseket egy ideje nem látogatom: a „Fradikának” vége, a válogatott meccs, amit utoljára élőben néztem az észtektől itthon elszenvedett 1:0-ás vereség volt. Itt ordibálta be a 138 néző közül az egyik, hogy „Gelei, hadd játsszak én is, ilyen messzire én is elrúgom!” Siralmas volt. Ha focizom (véletlenül), akkor védeni szeretek.

Síelés, korcsolyázás, biatlon, jégtánc, téli olimpia: na, ezek nagyon nem gyere be. Igaz, hogy járok sítáborba (csak fiútársaság!), kizárólag Olaszországba, kizárólag főzni. A többieknek. Meg ellenni, mint a befőtt. Amiről nem írtam, az kimaradt. Szerencsejátékot sem űzök, igaz régen sokat autóskártyáztam.

Mostanság kezdtem vitorlázni. Újabb vízmánia. Valamiért nagyon odavagyok érte. Korábban extrém sportokkal is „szöszögtem”: kanyoning, rafting és hydrospeed, a szakzsargonban: matricázás. Amikor hason fekve, egy darab műanyaggal a kezedben mész lefelé a nagy sodrású folyón, aztán szembe meg jönnek a kősziklák. Az ezeken való arccal felkenődést nevezzük matricának.

Lövészet: amikor még volt MHSZ (Magyar Honvédelmi Szövetség) gyakran lőttem. Géppisztollyal is, Úttörő Gárdistaként, nagyot ütött. Aztán elmúlt. Bridzs: bejegyzett sport. Tudom és szeretem is. Csak nincs hozzá Észak. Mert én vagyok a Dél. Keletről és Nyugatról már ne is beszéljünk. Latinosan „Ex oriente lux” és Nyugaton a helyzet változatlan. Legalábbis a diadalív árnyékában - Erich Maria Remarque szerint.

Torna és birkózás (kötött és szabadfogás): más formában, vegyes párosban... Ez egy másfajta izgalom. És még nem kell drukkolni, hogy menjen.

Egy-két-hár-elég... Egészségetekre! Pihenőként „vízparti bridzsparti” by Simon&Garfunkel.

 

A viszontlátásig…

2 komment

Címkék: vicc fáradtság kapcsolat lét csajok falu régmúlt irónia mozgás


A bejegyzés trackback címe:

https://meyerlansky.blog.hu/api/trackback/id/tr9163282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZILÁGYI LÁSZLÓ 2007.09.12. 13:30:37

Szerintem ennyi sportolás elég is, ha jól számoltam, 13 nyári olimpiai sportágat említettél:-)

Azt viszont nem értem, hogy a gyeplabda, a toronyugrás és az íjászat hogy maradhatott ki az életedből:-D

Nincs rá időd?:-)

big 2007.09.13. 12:53:52

Ebből nekem az jött le, hogy zsenge korodban végigdugtad a vízpartokat. Talán innen a nagy vonzódás a vízhez! :)))

A controllingos lányok is járnak vitorlázni? :)))
süti beállítások módosítása