Teszt

html

http://meyerlansky.blog.hu

Mottó

"As for myself I stick to this saying: When you lose your money you lose nothing; when you lose your character you lose everything." (Meyer Lansky)

Címkék

balaton (8) barát (37) buli (32) bűn (17) búskomor (14) csajok (48) életmód (42) erkölcs (24) érték (48) ész (13) (8) evolúció (10) falu (9) fáradtság (19) film (38) foci (23) forma 1 (6) főzés (10) gazdaság (25) hülyék (57) irónia (55) játék (24) jog (23) julcsi (21) káosz (27) kapcsolat (49) közhely (10) kult (34) látszat (25) lét (37) maffia (13) magyar (39) média (20) meyer lansky (15) miért? (62) mozgás (11) nyaralás (10) nyugalom (12) optimizmus (13) öröm (40) pech (23) pécs (25) régmúlt (26) reklám (14) rend (12) revolúció (13) róma (6) sport (20) tervezés (13) türelem (12) ünnep (20) usa (8) utazás (25) változás (23) várakozás (21) vezetés (11) vicc (45) wc (4) zene (35) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek

  • valgirt: Nekem is osztályfőnököm volt, nekünk oroszt tanított. Utólag visszatekintve inkább szerencsétlen v... (2014.09.27. 18:16) Nefelejcsből fonjatok...
  • Mr. Lansky: @Zosa7: Kedves Zosa7, a Rocky 1977-ben 10 jelölésből 3 Oscart vitt el. Sly sem a forgatókönyvért,... (2013.08.05. 19:40) Ez most vagy valami, vagy megy valahová…
  • Medvegyev: "Búcsúzás, újrakezdés, hagyd ott, ne menj vissza "-témában Pilinszky János Sztavrogin-versei az et... (2011.10.05. 19:24) Három lecke
  • Medvegyev: Ne legyünk pesszimisták, 15 évente szoktunk győzni a svédek ellen, 1995-ben sikerült utoljára, 198... (2011.08.31. 11:07) Hogy a szúnyog csípje meg!
  • Mr. Lansky: Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdés. Eltűnt. Ahogy azt Kevin Spacey bemutatja a Usual Sus... (2010.10.27. 01:04) Track 4.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Külső feed

Houston we have a problem

2008.03.28. 23:34 Mr. Lansky

Na, erre nem számítottam

Kezdődött, hogy szerdán este gyorsan, szaporán bekajáltam egy közösségi rendezvényem, majd rögvest vettem az irányt. Pécs városa volt a cél, ahová átmeneti – maximum 1 órányi – szakmai elfoglaltság szólított, ti. a könyvelőm bemondta az unalmast.

Nem siettem el a dolgot, lévén már december óta tudok a tényről, csak lusta voltam. Nem először. Éjfél előtt megérkeztem (két órán belüli időt futottam), aztán találkozó Péterrel, majd szunya. Reggel ébredés, majd egyetem, majd könyvelő, majd vissza Pestre, mivel 15.30-kor már tárgyaláson kell üldögélnem a bankban. Ez volt a terv.

Elsőre jól hangzik, aztán ébredéskor gyanússá vált, hogy 10 perc alatt négyszer voltam a mellékhelyiségben. Gondoltam, ennyi. Beültem az autóba és leromboltam az egyetemre. Ettől a ponttól felgyorsultak az események. Először csak tömény hidegrázás és fejbizsergés kapott el, szédültem, ha állni kellett, hőhullámaim voltak, mintha változó korba értem volna. Vagy mintha nő lennék. Többek elmondása szerint fehérebb voltam a kislány a zongoránál.

Betuszkoltak valami orvoshoz az egyetemen, aki megállapította, hogy lázas nem vagyok (36,2 Celsius fok: szóval inkább kihűlőben voltam) és vakbélgyulladásom sincs (ennek a relevanciáját azóta sem értem), felírt széntablettát és jól megmondta, hogy egyek háztartási kekszet, és jó nagy kortyokban csapvizet igyak hozzá.

Megköszöntem és távoztam, előbb-utóbb (idejét nem tudom mennyi idő alatt) Péter szobájában voltam és ruhástul-pulóverestül az ágyban feküdtem, összekucorodva és fázva, majd elaludtam. Hatórányi alvás után ébredtem meg, természetesen kezembe vettem a toilette papírt: oszt’ uzsgyi. Ez megismételtem félórán belül kétszer, majd ismét vissza az ágyba.

Mindeközben zajlott az élet: akik látták reggel a kiindulási állapotomat gyorsan eltemettek az asszonynál (ő reggel érkezett Pécsre, a jogi karon órán volt), lemaradtam a megbeszélésről és halálra rémítettem sokakat, de biztos volt némi petárdapuffogtatás is. Lassan megérkezett az este felmentünk a szállásunkra. Eddigre olyan semmilyenül éreztem magamat: kótyagos fejjel, elfertőzött gyomorral, humormentesen és valamiért nagyon, de nagyon fáradtan.

Ismét elindítottam az alvás processzusát, időben váltakozva a retyó-vizittel. Igaz, hogy nem kis örömömre a kitérők kezdtek ritkulni. A reggeli jobban létem csak átmeneti állapot volt. Ugyanis megtudtam olyantól, aki tegnap nem is látott, hogy "szarabbul nézel ki, mint tegnap". Nem vettem magamra és az elkövetkező kb. 50-100 évben már nem is fogom felvenni. Sütött a nap, vidámság, hétvége, ilyenek. Igaz, hogy a doktornőnél nem ez volt jellemző. Elmentem hát a könyvelőhöz is, majd lassan (nagyon lassan!) hazadöcögtem az autóval.

Most következik a hétvége, amit végigpihenek, mert ennyire kimerült és nyomott hangulatú már régen voltam. Úgy kezdtem, hogy erre nem számítottam. De megértem. A jelet. Úgyhogy stop, pihi. 35 után lejár a szavatosság. Erre mindenki bizton számíthat.

 

A viszontlátásig...

1 komment

Címkék: fáradtság wc pech búskomor


A bejegyzés trackback címe:

https://meyerlansky.blog.hu/api/trackback/id/tr68401402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZILÁGYI LÁSZLÓ 2008.03.29. 16:49:22

A lényeg, hogy megvagy....

Meg hogy a kíséretedben lévő jogi karra járó:-) is megismerte pótanyánkat:-))
süti beállítások módosítása