Teszt

html

http://meyerlansky.blog.hu

Mottó

"As for myself I stick to this saying: When you lose your money you lose nothing; when you lose your character you lose everything." (Meyer Lansky)

Címkék

balaton (8) barát (37) buli (32) bűn (17) búskomor (14) csajok (48) életmód (42) erkölcs (24) érték (48) ész (13) (8) evolúció (10) falu (9) fáradtság (19) film (38) foci (23) forma 1 (6) főzés (10) gazdaság (25) hülyék (57) irónia (55) játék (24) jog (23) julcsi (21) káosz (27) kapcsolat (49) közhely (10) kult (34) látszat (25) lét (37) maffia (13) magyar (39) média (20) meyer lansky (15) miért? (62) mozgás (11) nyaralás (10) nyugalom (12) optimizmus (13) öröm (40) pech (23) pécs (25) régmúlt (26) reklám (14) rend (12) revolúció (13) róma (6) sport (20) tervezés (13) türelem (12) ünnep (20) usa (8) utazás (25) változás (23) várakozás (21) vezetés (11) vicc (45) wc (4) zene (35) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek

  • valgirt: Nekem is osztályfőnököm volt, nekünk oroszt tanított. Utólag visszatekintve inkább szerencsétlen v... (2014.09.27. 18:16) Nefelejcsből fonjatok...
  • Mr. Lansky: @Zosa7: Kedves Zosa7, a Rocky 1977-ben 10 jelölésből 3 Oscart vitt el. Sly sem a forgatókönyvért,... (2013.08.05. 19:40) Ez most vagy valami, vagy megy valahová…
  • Medvegyev: "Búcsúzás, újrakezdés, hagyd ott, ne menj vissza "-témában Pilinszky János Sztavrogin-versei az et... (2011.10.05. 19:24) Három lecke
  • Medvegyev: Ne legyünk pesszimisták, 15 évente szoktunk győzni a svédek ellen, 1995-ben sikerült utoljára, 198... (2011.08.31. 11:07) Hogy a szúnyog csípje meg!
  • Mr. Lansky: Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdés. Eltűnt. Ahogy azt Kevin Spacey bemutatja a Usual Sus... (2010.10.27. 01:04) Track 4.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Külső feed

Houston we have a problem

2009.05.17. 22:13 Mr. Lansky

Ma nem írok, mert...

lassan kiderülne a turpisság. Inkább mesélek, mégpedig arról, hogy mázlim volt, pedig talán nem is érdemeltem. Történt, hogy a Chelsea-Barcelona BL-elődöntő visszavágója előtt kábé 24 órával felhívott Somos Zoli Londonból, aztán mondja, hogy van akkreditációja szabadon, de még utánajár, hogy nem-e másnak jár. (Korábban már beszéltünk róla, hogy szól majd, ha lesz, de ez volt az utolsó alkalma mtv-sként BéeLezni, így már letettem a beugrásról...)

Még szerencse, hogy a Petőfi utcából az Erzsébet-hídra kanyarodva felvettem a tökismeretlen számot jelző hívást. Este 9 órára véglegesedett, hogy mehetek és akkor következhetett az internetes repülőjegy futam. Ennek során sűrű káromkodások közepette számra vettem Bill Gates nőnemű felmenőit, ugyanis akkorra fáradt el a PC-m. Nem volt mit tenni: reset. Így este 11-re megvolt (mit megvolt, ki volt fizetve) a jegyem, retúr, ide, vissza.

Délelőtt még akadt egy csöppnyi időm rohangálni, majd délre megérkeztem Ferihegyre. Beszállás, repülés, megérkezés, taxi, Chelsea stadion, szálloda, kopogás és ott voltam. Hátra volt még a lehuppanás, majd rögvest indulás a zöld gyep szélére. Itt Zoli megcsinálta a stand-up-ot, eközben én bámultam egy csöppet.

Ugyanis volt mit: a szervezettséget, az eleganciát, a pontosságot, a nyugalmat. Mit mondjak, nem a Ferencváros-Taktaharkány kuparangadóra érkeztem, az ott maga volt a futballkapitalizmus. Ebből ott és így valóban meg lehet élni és mi itthon holnapra nem leszünk a szervezés-vezetés ilyen színvonalán (Holnaputánra se.).

A meccs előtt még benyomtam egy hot-dogot, majd felmásztam a riporteri állásba, ahol Zoli megszokottan tekergette a tekergetnivalót, készült és adminisztrált. Nem éreztem rajta semmilyen Kopeczky Lajos és Vitár Róbert felhangot. Ültömben balról az ORF Güntherje, jobbról az mtv Somosa volt a hangadó, ezért büszkén felvállaltam a hallgatást. A meccs megvolt, jó is volt és rossz is volt, azonban csak a végéig tudtam tűrtőztetni magamat: Iniesta továbbjutást érő mozdulata után önfeledt ordításban törtem fel. Eufóriámból kizökkenve és körülnézve kénytelen-kelletlen megállapítottam, hogy Londonban vagyunk és a Barcelona szurkolótábor öléggé messze van tőlem.

Sebaj, az angolok hűvös eleganciája ismét a helyén volt, a meccs után 5 perccel csendben és rendben elszivárgott a lelátokról valamennyi angol szurkoló. Bezzeg Didier Drogba, hát ő nem tűnt el. Csoda, hogy nem etette meg a papucsát Övrebővel. Meccs után sajtótájékoztató, aztán sörözés-elemzés, másnap egy pöttynyi Notting Hill, majd repülő és Ferihegy. Hazaérkeztem és sikerült rögvest felidegesítenem magam azon, hogy 25 óra parkolásért 10.400,- Ft-ot kell fizetni.

Bizony messze lakunk Londontól, egyre messzebb. Főleg fejben, de azért megéri a különségeket időnként szemrevételezni, bár Övrebő is ezt tette volna a meccs hevében. Mármint a szemrevételezést, de ő inkább kendővel takart.. Lehet, hogy mást akart. A döntőben látni.

A viszontlátásig...


 

1 komment

Címkék: sport foci utazás buli öröm rend


A bejegyzés trackback címe:

https://meyerlansky.blog.hu/api/trackback/id/tr921127616

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Daily News About Mtv : A few links about Mtv - Sunday, 17 May 2009 14:05 2009.05.17. 23:43:20

[...]excerpt. Read the full article on the original site by clicking the above link. Ma nem írok, mert… lassan kiderülne a[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medvegyev 2009.05.19. 02:22:21

Mázlista:-)

Nem mázlistának itt van pl. Guus Hiddink, aki mindig a 4 közé jut, de döntőbe ritkábban.

Majdnem elkapták a Barcát, de szerencse is kell hozzá, az így képernyőről nézve nem nagyon volt.

Tavaly én is végigbámultam a Notting Hillt, csoda egy hely London, szeretnék a 2018-as VB-t, így válság idején jó projekt.

Ilyenek:-), majd meghívják Övrebót. Díszvendégnek:-))
süti beállítások módosítása