Teszt

html

http://meyerlansky.blog.hu

Mottó

"As for myself I stick to this saying: When you lose your money you lose nothing; when you lose your character you lose everything." (Meyer Lansky)

Címkék

balaton (8) barát (37) buli (32) bűn (17) búskomor (14) csajok (48) életmód (42) erkölcs (24) érték (48) ész (13) (8) evolúció (10) falu (9) fáradtság (19) film (38) foci (23) forma 1 (6) főzés (10) gazdaság (25) hülyék (57) irónia (55) játék (24) jog (23) julcsi (21) káosz (27) kapcsolat (49) közhely (10) kult (34) látszat (25) lét (37) maffia (13) magyar (39) média (20) meyer lansky (15) miért? (62) mozgás (11) nyaralás (10) nyugalom (12) optimizmus (13) öröm (40) pech (23) pécs (25) régmúlt (26) reklám (14) rend (12) revolúció (13) róma (6) sport (20) tervezés (13) türelem (12) ünnep (20) usa (8) utazás (25) változás (23) várakozás (21) vezetés (11) vicc (45) wc (4) zene (35) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek

  • valgirt: Nekem is osztályfőnököm volt, nekünk oroszt tanított. Utólag visszatekintve inkább szerencsétlen v... (2014.09.27. 18:16) Nefelejcsből fonjatok...
  • Mr. Lansky: @Zosa7: Kedves Zosa7, a Rocky 1977-ben 10 jelölésből 3 Oscart vitt el. Sly sem a forgatókönyvért,... (2013.08.05. 19:40) Ez most vagy valami, vagy megy valahová…
  • Medvegyev: "Búcsúzás, újrakezdés, hagyd ott, ne menj vissza "-témában Pilinszky János Sztavrogin-versei az et... (2011.10.05. 19:24) Három lecke
  • Medvegyev: Ne legyünk pesszimisták, 15 évente szoktunk győzni a svédek ellen, 1995-ben sikerült utoljára, 198... (2011.08.31. 11:07) Hogy a szúnyog csípje meg!
  • Mr. Lansky: Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdés. Eltűnt. Ahogy azt Kevin Spacey bemutatja a Usual Sus... (2010.10.27. 01:04) Track 4.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Külső feed

Houston we have a problem

2009.05.17. 00:58 Mr. Lansky

Ma nem írok, mert...

nincs sok kedvem és ez régóta tart. Felmerül ugyanis a probléma, miszerint marhára unom, sőt meguntam már magamat. Mások is vannak ezzel (és velem is) így; összességében mégsem egy kellemes fíling. Ugye.

Ettől függetlenül marad a várakozás, csak már kevésbé mosolygós, aztán ezt a környezetem is kezdi észrevenni, egyelőre még nem szóvá tenni, de majd eljön annak az ideje is. Jártam ma, keltem után három órával a Farkasréti temetőben, értékes pillanatok jöttek vélem szembe, akárcsak egy bácsi, akit összekevertem valakivel, aztán nagy szeretettel köszöntöttem, mai napig nem érti, amit én már igen: tudvalévőleg először és utoljára találkoztunk az evilági létben.

Kedves jelenet volt, jót röhögtem magamon, apropos mostanság mitöbbször teszem ezt. Talán a kihagyott, más szóval  skippelt időtartam annyiban összegezhető pozitívumilag, hogy fogytam tizenvalahány kilót (fogyókúra nélkül, be-be!) és valamelyest bölcsebb lettem. Mára sokkal jobban tudom mit nem akarok és tudok kínlódás nélkül csinálni, a baj aztán abban áll, hogy arról halvány lila fingom sincs, hogy mit igen.

Olvasgattam a korábbi posztokat és rájöttem, hogy túl sok bennük a „nem”, át kéne már fordulni a kőgeci és szenvtelen kritikusi álláspontból egy másik hajtányra (vagy minek is hívják?). Ugyanis lehet megmagyarázni a dolgokat, de rettentőmód hatástalan és borzasztó nagy időpazarlással jár.

Lényegében itt tartok, kergetek valamit, ami csak ritkán talál rá az emberre. A felismeréseket, az érzéseket, a gondolatokat. Az persze saját bűnöm (és néhány gyarló embertársamé talán), ha ezen kergetőzéshez folyton folyvást másik ember(eke)t próbálok passzintani, ezzel is elhitetni magammal, hogy jobban megélhető válik.

„Bárcsak túlélném ezt az állapotot” – sóhajtok néha fel és túl is fogom élni. Ez biztos és akkor leszek majd baromira ideges magamra, hogy túl akartam élni. Jegyezzük meg jól: alkalom adja a lehetőséget a cselekvésre, a tolvajt pedig az anyja szüli világra (az esetek döntő többségében)...

A viszontlátásig...

1 komment

Címkék: lét erkölcs káosz irónia miért? látszat


A bejegyzés trackback címe:

https://meyerlansky.blog.hu/api/trackback/id/tr641125950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medvegyev 2009.05.17. 06:57:33

Nono, Mr. Lansky, írása azt tükrözi, hogy amerre aktivizálódna, azt bánja meg később, de azonnal:-)

Javaslom a kivárást, míg odaér a lehetőség, oszt azt kéne megragadni-tudom, tudom, aktivistának nehéz ez:-)

A viszontlátásig: Medvegyev
süti beállítások módosítása