Teszt

html

http://meyerlansky.blog.hu

Mottó

"As for myself I stick to this saying: When you lose your money you lose nothing; when you lose your character you lose everything." (Meyer Lansky)

Címkék

balaton (8) barát (37) buli (32) bűn (17) búskomor (14) csajok (48) életmód (42) erkölcs (24) érték (48) ész (13) (8) evolúció (10) falu (9) fáradtság (19) film (38) foci (23) forma 1 (6) főzés (10) gazdaság (25) hülyék (57) irónia (55) játék (24) jog (23) julcsi (21) káosz (27) kapcsolat (49) közhely (10) kult (34) látszat (25) lét (37) maffia (13) magyar (39) média (20) meyer lansky (15) miért? (62) mozgás (11) nyaralás (10) nyugalom (12) optimizmus (13) öröm (40) pech (23) pécs (25) régmúlt (26) reklám (14) rend (12) revolúció (13) róma (6) sport (20) tervezés (13) türelem (12) ünnep (20) usa (8) utazás (25) változás (23) várakozás (21) vezetés (11) vicc (45) wc (4) zene (35) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek

  • valgirt: Nekem is osztályfőnököm volt, nekünk oroszt tanított. Utólag visszatekintve inkább szerencsétlen v... (2014.09.27. 18:16) Nefelejcsből fonjatok...
  • Mr. Lansky: @Zosa7: Kedves Zosa7, a Rocky 1977-ben 10 jelölésből 3 Oscart vitt el. Sly sem a forgatókönyvért,... (2013.08.05. 19:40) Ez most vagy valami, vagy megy valahová…
  • Medvegyev: "Búcsúzás, újrakezdés, hagyd ott, ne menj vissza "-témában Pilinszky János Sztavrogin-versei az et... (2011.10.05. 19:24) Három lecke
  • Medvegyev: Ne legyünk pesszimisták, 15 évente szoktunk győzni a svédek ellen, 1995-ben sikerült utoljára, 198... (2011.08.31. 11:07) Hogy a szúnyog csípje meg!
  • Mr. Lansky: Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdés. Eltűnt. Ahogy azt Kevin Spacey bemutatja a Usual Sus... (2010.10.27. 01:04) Track 4.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Külső feed

Houston we have a problem

2009.06.16. 13:17 Mr. Lansky

Ma nem írok, mert…

álmos vagyok. Történt, hogy tegnap este Péterrel megjártuk a Rogán utcát, igen azt, ahol majd ő sétálni fog, aztán szomorúan állapítottuk meg, hogy a magyar építőipar alulteljesít, vagyis felül: a határidőt. Ostoba ember módjára bekapcsoltuk a Search funkciót, méghozzá abból a célból és kifolyólag, hogy étkezési lehetőségeket kutassunk fel az Egyetem tér környékén.
 
Jelentem: hétfőn, este fél 9-kor nem jártunk szerencsével. Utak felbontva, kocsmák, étkezdék bezárva, ami nyitva van abba menjen a japán turista. Maradt a Véndiák, ahol szintén mi alkottuk a tömeg felét, már-már arra kezdtünk gyanakodni, hogy világháború van.
 
Elköltöttük az estebédet, aztán uccu haza, nekem még tanulnivalóm volt/van, Péter pedig nem gátol eme szenvedélyem kibontakoztatásában. Sietősen berongyoltunk még egy MOL kúthoz és megvettem a Made in Hungaria c. remekművet DVD-megoldásban, aztán máris tolódott a tanulás megkezdésének időpontja.
 
Hazaérkezve kicsit Híradóztam, aztán uccu neki elindítottam a filmet. Nem csalódtam, mondhatni: baromi jó. A dolog ki van találva. Passzol a szereplőgárda, jól mozgatott a film és a kamera, nopersze a zene és a tánc is ott van a szeren. De ezen nincs csodálkoznivaló. Ezt követően „átfanyalodtam” a focimeccsre, majd gyorsan megnéztem Kern (kar)mesteri alakítását a Sztracsatellában és így érkezett el reggel hat óra.
 
Nem volt mit tenni, fürdés, aztán aprócseprők elintézése. Mostanra pedig itt ülök, mert állva csak a lovaknak megy, aztán vigyázok, hogy nyitva maradjon a szeme és a világa. Telnek-múlnak a dolgos hétköznapok és eljön június 16.
 
Húsz éve ilyentájt Energetikából vizsgáztam e napon, a vizsgadrukkban, folyosón sétálósan hallottam, hogy menjen haza mindenki, aki szovjet és katona. Meg is tették. Mára annyi változott, hogy elmúlott a vizsgadrukkom, lévén már hazamentek, nomeg nem is Energetikából vizsgázok. És mivel a tárgy tankönyve is módfelett érdekes címet visel (Magyar nemzetközi kollíziós magánjog), kötve hiszem, hogy holnap sikeres leszek az írásbelin.
 
Főleg az én írásommal-írásképemmel, amivel még a suméroknak is meggyűlt volna a bajuk. Minimalista leszek félreértelmezetten: már az siker, ha alvás nélkül lejutok Pécsre. Még két kávé és menni fog…. pedig álmos vagyok.
 
A viszontlátásig…

1 komment

Címkék: jog pécs utazás fáradtság irónia nyugalom


A bejegyzés trackback címe:

https://meyerlansky.blog.hu/api/trackback/id/tr861188704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medvegyev 2009.06.16. 16:28:45

Húsz éve egy kedves ismerősöm szőke haját és zöld szemét néztem június 16-án, a háttérben ment a temetés, de akkor nem foglalkoztam ezzel.

Húsz év után én is álmos vagyok, sőt, a fejem is fáj-ez a kontraszelektált kreténektől lehet, a rendszerváltás erősen felszaporította őket.

Pedig azelőtt is voltak bőven.

Holnap befejezem a vizsgáztatást-1993 óta minden télen és nyáron kérdezgettem valamit a diákoktól-ideje abbahagyni.

Medvegyev
süti beállítások módosítása