Teszt

html

http://meyerlansky.blog.hu

Mottó

"As for myself I stick to this saying: When you lose your money you lose nothing; when you lose your character you lose everything." (Meyer Lansky)

Címkék

balaton (8) barát (37) buli (32) bűn (17) búskomor (14) csajok (48) életmód (42) erkölcs (24) érték (48) ész (13) (8) evolúció (10) falu (9) fáradtság (19) film (38) foci (23) forma 1 (6) főzés (10) gazdaság (25) hülyék (57) irónia (55) játék (24) jog (23) julcsi (21) káosz (27) kapcsolat (49) közhely (10) kult (34) látszat (25) lét (37) maffia (13) magyar (39) média (20) meyer lansky (15) miért? (62) mozgás (11) nyaralás (10) nyugalom (12) optimizmus (13) öröm (40) pech (23) pécs (25) régmúlt (26) reklám (14) rend (12) revolúció (13) róma (6) sport (20) tervezés (13) türelem (12) ünnep (20) usa (8) utazás (25) változás (23) várakozás (21) vezetés (11) vicc (45) wc (4) zene (35) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek

  • valgirt: Nekem is osztályfőnököm volt, nekünk oroszt tanított. Utólag visszatekintve inkább szerencsétlen v... (2014.09.27. 18:16) Nefelejcsből fonjatok...
  • Mr. Lansky: @Zosa7: Kedves Zosa7, a Rocky 1977-ben 10 jelölésből 3 Oscart vitt el. Sly sem a forgatókönyvért,... (2013.08.05. 19:40) Ez most vagy valami, vagy megy valahová…
  • Medvegyev: "Búcsúzás, újrakezdés, hagyd ott, ne menj vissza "-témában Pilinszky János Sztavrogin-versei az et... (2011.10.05. 19:24) Három lecke
  • Medvegyev: Ne legyünk pesszimisták, 15 évente szoktunk győzni a svédek ellen, 1995-ben sikerült utoljára, 198... (2011.08.31. 11:07) Hogy a szúnyog csípje meg!
  • Mr. Lansky: Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdés. Eltűnt. Ahogy azt Kevin Spacey bemutatja a Usual Sus... (2010.10.27. 01:04) Track 4.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Külső feed

Houston we have a problem

2007.09.01. 00:48 Mr. Lansky

Mindig ugyanúgy

Ma Pécsett voltam, beiratkozás volt, meg elintéztem a könyvelővel az elintéznivalót, az autószerelővel megnézettem a kocsit, majd beszélgettem néhány emberrel. A korábbi posztban jelzett kutatási témáról. Ettünk a Tettye vendéglőben egy „töltöttest”, majd visszatértem. Nem siettem, habár lassulási versenyt sem jáccottam, egyszerűen hazajöttem.

Lassan elkezdődnek a szarvasok, ilyenek vagyunk mi pasik, úgyhogy vigyázva kell közlekedni. Írom ezt saját tapasztalatok alapján, ugyanis jómagam is „szarvasvadász” vagyok, kábé 5 éve elgombáztam egyet, de megúsztam és a kocsi is menetképes maradt. Azóta vigyázok velük. Nemúgy a Robert de Niro, ugye a Michael Cimino rendezte filmben. Az sem a rosszul sikerültek közé tartozik.

Hogy miért mindig ugyanúgy? Hát valahogy ez jutott eszembe Pécsről. Ahogy korábban is megjegyeztem: no changes. Ott tudom, hogy mi fog történni velem 15 perc múlva. Ez valahol szomorú, de megszokható.

Visszatérve az Erdélyben tett utazásra (kirándulásra), kiderült, hogy nemhogy a Toyotával van baj, hanem a képlet még szimplább ennél: nem szabad ÖMV-kútnál tankolni. Több ismerőssel, barátokkal konzultálva, állítólag itthon is (még Budapesten is!) van olyan benzinkút, amelyiknél tankolva előbb-utóbb bármely autómárka (pl. VW Golf) megvillantja a „káros anyag tartalma magas a kipufogásodnak” c. lámpát, azaz jelzi: a katalizátor „ütős” katalizálni valót kapott és ez nem tetszik neki.

Gondolhatja az Olvasó, hogy utolsó Hernádi-bérenc vagyok és a MOL menedzsment megvett kilóra. De ezt tényleg nem ezért írtam le. Felelősségem teljes tudatásban kijelentem, hogy nem rendelkezem MOL-részvénnyel.

Egy kicsit Mikulásként néztek rám a kollégák a Gazdaságelmélet Tanszékről. Nem értették, hogy miért akarok tudományoskodni, mikor jól vagyok a bőrömben a piacon. A fontos az, hogy én értem. Ugye? Bármennyire is tűnik egoizmusnak a kijelentés.

„Te döntötted le Prazákéknál a kerítést?” – az egyik kedvenc filmidézetem (ilyen jó még a „Szerénység elvtársam, szerénység…” – Bástya elvtárs szájából), a film és a rendezője egy csoda. Jíri Menzel: Az én kis falum. Tessék megnézni. Egyszer. Egyszerre. Aztán utána még nagyon sokszor.

Szóval a mai nap megoldódott, light and easy. Ilyen is kell, hogy legyen. Nem kell mindennap feltalálni a spanyolviaszt.

Eszembe jutott a Katz’s Delicatessen. Be is pakolok egy képet búcsúzásképpen, aztán majd írni is fogok róla. Talán holnap.

  

A viszontlátásig…

1 komment

Címkék: film jog pécs változás miért?


A bejegyzés trackback címe:

https://meyerlansky.blog.hu/api/trackback/id/tr42154468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZILÁGYI LÁSZLÓ 2007.09.01. 09:05:34

"Hogy miért mindig ugyanúgy? Hát valahogy ez jutott eszembe Pécsről. Ahogy korábban is megjegyeztem: no changes. Ott tudom, hogy mi fog történni velem 15 perc múlva. Ez valahol szomorú, de megszokható."

Megszokható, de azért az is szomorú, hogy a város utolsó hasznot hajtó képviselője A. Gy. elvtárs volt...
süti beállítások módosítása