Teszt

html

http://meyerlansky.blog.hu

Mottó

"As for myself I stick to this saying: When you lose your money you lose nothing; when you lose your character you lose everything." (Meyer Lansky)

Címkék

balaton (8) barát (37) buli (32) bűn (17) búskomor (14) csajok (48) életmód (42) erkölcs (24) érték (48) ész (13) (8) evolúció (10) falu (9) fáradtság (19) film (38) foci (23) forma 1 (6) főzés (10) gazdaság (25) hülyék (57) irónia (55) játék (24) jog (23) julcsi (21) káosz (27) kapcsolat (49) közhely (10) kult (34) látszat (25) lét (37) maffia (13) magyar (39) média (20) meyer lansky (15) miért? (62) mozgás (11) nyaralás (10) nyugalom (12) optimizmus (13) öröm (40) pech (23) pécs (25) régmúlt (26) reklám (14) rend (12) revolúció (13) róma (6) sport (20) tervezés (13) türelem (12) ünnep (20) usa (8) utazás (25) változás (23) várakozás (21) vezetés (11) vicc (45) wc (4) zene (35) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek

  • valgirt: Nekem is osztályfőnököm volt, nekünk oroszt tanított. Utólag visszatekintve inkább szerencsétlen v... (2014.09.27. 18:16) Nefelejcsből fonjatok...
  • Mr. Lansky: @Zosa7: Kedves Zosa7, a Rocky 1977-ben 10 jelölésből 3 Oscart vitt el. Sly sem a forgatókönyvért,... (2013.08.05. 19:40) Ez most vagy valami, vagy megy valahová…
  • Medvegyev: "Búcsúzás, újrakezdés, hagyd ott, ne menj vissza "-témában Pilinszky János Sztavrogin-versei az et... (2011.10.05. 19:24) Három lecke
  • Medvegyev: Ne legyünk pesszimisták, 15 évente szoktunk győzni a svédek ellen, 1995-ben sikerült utoljára, 198... (2011.08.31. 11:07) Hogy a szúnyog csípje meg!
  • Mr. Lansky: Sokszor feltettem már magamnak ezt a kérdés. Eltűnt. Ahogy azt Kevin Spacey bemutatja a Usual Sus... (2010.10.27. 01:04) Track 4.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Külső feed

Houston we have a problem

2009.08.18. 12:28 Mr. Lansky

Csalamádé

Más néven: vegyes felvágott, amellyel nem lehet felvágni. Merthogy maradékelven működik és ettől fogva úgy szar, ahogy van. Sosem komáltam, a hétvégén mégis kijutott egy adaggal belőle.

Körutazáson voltam, amit Székesfehérváron kezdtem, majd megjártam Tolnát (Baranyát kihagytam), és a Szigeten fejeztem be. Erre jött bónuszként egy orvos-látogatás, amit Dusán (szerb-magyar idegsebész cimborám) jó kedvvel, ellenben én némi vonakodással fogadtam. De legalább megbizonyosodhattam afelől hogy a szimptómák és a helyes diagnózis kontextusa nem a matematika-közgazdaságtan-jogtudomány bermudájában leledzik, magyarán az izomláz (bordaközi tartóizmoknál) nem egyenlő a tüdőbajjal.

Biztos rossz testtartással dobolok, ettől fogva erre is figyelek, nomeg a lazaságra, mert a tizenhatodot kiütni erőlködve nem lehet. Kiütni..., ez olyan sportosan hangzik, de végül a megúsztam a legénybúcsún, sőt mi több: magamra maradtam e tulajdonsággal. Az alkohol a töménynél kezdődik nálam, de az és úgy, ahogy ott és akkor volt, no azt ne próbálja meg senki lerajzolni, netán leírni.Ékes betűkkel képtelenség, normálishoz szokott szemnek visszataszító volna.

Bezzeg a Sziget. Kiténferegtem és kezdtem a Belgával, nos az valami förmedvény volt és nem azért mert nem komálom őket, csak az Isten szerelmére, egy énekes – totális amfetamin transzban – legalább a kontroll bömbölde mögött üvöltözzön, és akkor lejön neki, hogy milyen kurvára hamis. Mert elviselhetetlenül az volt, legalizálj, legalizálj... Ezt követte Korda Gyuri bácsi akit – a korábbi 6 éves szokásomtól eltérően – pult mellől és passzív rezisztenciába burkolódzva élveztem, azonban Klárika megint három számra érvényesült és belecsempésztek – förtelmes szinti-alappal fűszerezve – két Demjén nótát is.

Jobb volt, mint a Belga, mert erről tudni lehet, hogy milyen lesz (hála neked playback!), de nem kell kacifántossá tenni. „Szeress úgy is, ha rossz vagyok…” – énekelték, mit mondjak őket már csakis úgy lehet szeretni. Ha rosszak. Nemúgy a Kistehén, akik most szponzorálva és menedzselve vannak, aztán ezért kénytelenek előjönni a farbával..., meg is tették, igazhogy 45 perc késéssel – éjjel 1.45-kor! – kezdődött a buli, ami ezért akár afterparty jelleggel is működött, én pedig tudomásul véve a kései órát, visszabattyogtam a kocsimhoz és hazahajtottam.

Gyorsan és vegyesen, mint ahogy elmúlt a hétvége. Szintingadozásokkal tarkítva. Egy biztos azonban: továbbra sem komálom a csalamádét.

 
A viszontlátásig...

3 komment

Címkék: zene hülyék kult utazás buli irónia


A bejegyzés trackback címe:

https://meyerlansky.blog.hu/api/trackback/id/tr711317343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medvegyev 2009.08.18. 13:03:16

Nem kell leszólni a csalamádét, van annál szörnyűbb.

Jó 20 éve egy sokat látott és rendkívül erőszakos táborszervezővel ballagtam mintegy 7 km-t egy erdei táborba.

A séta hagyján, de közben volt nála két nagy zacskó, az egyikben cékla, a másikban savanyúkáposzta.

Végigette az utat, hersegve zabálta a céklát.

Ezt a növényt addig is utáltam, de hatására rá se tudok nézni azóta, mert felidéződik a kolléganő arca, a hersegése, és a 35 fokos melegben folyóssá váló neylonba rakott cékla....

Jó étvágyat:-)

Mr. Lansky 2009.08.18. 13:54:49

@Medvegyev: Különbözünk. Én imádom a céklát, főleg fehér ingben eszem. Sokak őszinte csodálatára... :)

Medvegyev 2009.08.18. 21:38:11

Ez ilyen provokáció lehet, a nyárspolgári elemek meghökkentésére:-)

Én hasonló okokból NEM:-) eszem fehérrépát bordó ingben.

Medvegyev@konzervativ.hu
süti beállítások módosítása